Szerződési feltételek
A honlapon található árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
Az árak és a készlet tájékoztató jellegűek, hivatalos ajánlattételnek nem minősül! Az árváltozás jogát fenntartjuk!
- Jelen honlap (www.vasizsaratnok.hu a továbbiakban Honlap) bármely oldalának vagy részletének letöltése illetve használata kizárólag a jelen Általános Szabályzat, Feltételek illetve a Honlap adatvédelmi nyilatkozatának elfogadása esetén engedélyezett. A Honlapra történő regisztráció fentieken túli feltétele a Regisztrációs Szabályzat elfogadása.
- A Honlap üzemeltetője: Vasi Zsarátnok Bt. (a továbbiakban Üzemeltető) (9797 Nárai, Petőfi Sándor utca 168. telefon: +36 30 92 88 828, email: vasizsaratnok@gmail.com, cégjegyzékszám: 18-06-105510/18, adószám: 22113100-2-18), képviselője: Öhm-Fódi Edina.
- Üzemeltető által e Honlapon nyújtott szolgáltatások, termékek pontos tartalmát és azok díjait az adott szolgáltatás, termék megrendelésére létrehozott felületen ismerheti meg.
- Jelen Honlap működtetése során Üzemeltető az általános biztonsági előírásoknál nagyobb fokú védelmet nem vár el a felhasználóktól.
- A Honlapon található minden adat és információ - ellenkező megjelölés hiányában - Üzemeltető szellemi alkotása, melyek felhasználása kizárólag Üzemeltető előzetes írásbeli hozzájárulása esetén lehetséges.
- Tilos a Honlapon elérhető adatok és információkat későbbi üzletszerű felhasználás céljából bármilyen módon gyűjteni, tárolni, rendszerezni. Tilos a Honlapon található személyes adatokat későbbi felhasználás céljából bármilyen módon gyűjteni, tárolni, rendszerezni. A Honlap tartalma kizárólag a Honlap céljának megfelelő célból használható fel.
- Üzemeltető saját szándékos károkozása kivételével teljes mértékben kizárja kártérítési felelősségét a Honlap használata során vagy annak elérhetetlensége, bármilyen hibája, jogellenes megváltoztatása, az azon szereplő adatok vagy azok pontatlansága, a Honlapon megjelenő szöveges vagy egyéb tartalom jellege vagy hibája illetve hiányos volta miatt bekövetkező minden közvetlen és közvetett, vagyoni és nem vagyoni kár tekintetében. Üzemeltető nem vállal felelősséget a Honlap regisztrált felhasználói illetve hirdetői által közzétett adatok és/vagy információk által okozott károk tekintetében.
- A Honlapon megjelenő minden adat és információ csupán tájékoztató jellegű.
- A Honlap tartalma felett kizárólag Üzemeltető jogosult dönteni, így bármiféle előzetes vagy utólagos értesítés illetve indoklás nélkül jogosult bármilyen tartalmi elemet - így a felhasználók illetve hirdetők által feltöltött adatokat is - véglegesen vagy átmenetileg törölni illetve elérhetetlenné tenni.
- A Honlapra történő regisztrációt jelentő szolgáltatást Üzemeltető bármiféle előzetes vagy utólagos értesítés illetve indoklás nélkül jogosult törölni vagy felfüggeszteni.
- A Honlapon elhelyezett, az 1. pontban jelölt tartományon kívülre mutató hivatkozások (linkek) segítségével elérhető kiszolgálók és tartalmak nem állnak Üzemeltető fennhatósága alatt, így ezek meglátogatása kizárólag a felhasználó saját felelősségére történhet.
- Tekintettel arra, hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében az Üzemeltető minden kártérítési felelősséget kizár.
- A Honlap használatával kapcsolatos jogviszonyokat a magyar jog szerint kell megítélni.
Elérhetőségeink
Vasi Zsarátnok Bt.
9797 Nárai, Petőfi Sándor utca 168.
Telefon: +36 30 92 88 828
E-mail: vasizsaratnok@gmail.com
Honlap: http://www.vasizsaratnok.hu
Telefonszámainkon hétköznap 9.00-18.00 óra között nemcsak rendelhet, hanem megrendelésével kapcsolatos minden kérdésére is készséggel válaszolunk.
A megrendeléseket naponta lezárjuk, hogy a termékeket mihamarabb elküldhessük Önnek. A különböző napokon megrendelt cikkeket csak külön csomagban tudjuk szállítani. Rendelését az Ön kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján, a vevőszolgálati időben van lehetőségünk.
Fizetés? Csak a csomag átvételekor!
Ön a megrendelt áruért csak a csomag kézhezvételekor utánvéttel a kézbesítőnek fizet. A következő költségeket számítjuk fel minden megrendelés esetén.
Külföldi megrendelés esetén kérje egyedi ajánlatunkat!
Amennyiben nem tudunk egy megrendelésből minden árut egyszerre kiszállítani, a további csomagoknál a csomagolási és szállítási díjat átvállaljuk.
Faxon vagy emailben elküldött rendelés esetén kérjük, tüntesse fel telefonszámát, hogy szükség esetén értesíthessük.
Házhozszállítás
Szállítás: 1-15 napon belül; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudjuk csak elküldeni.
Ebben az esetben mindig tájékoztatjuk a várható szállítás idejéről !
A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékek szállítási információit. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló pénzbizonylatot. A csomagokat a DPD Magyarország Kft. csomagszállító cég szállítja Önnek!
A vásárlás menete
Regisztráció és bejelentkezés nélkül böngészhet a webáruházban található termékek között. Amennyiben elégedett a kosár tartalmával, csupán 3 egyszerű lépéssel feladhatja rendelését!
1. Azonosítás
Ha Ön új vásárlónk, regisztrálhatja magát, hogy a jövőben még kényelmesebben vásárolhasson!
Ha Ön már regisztrált felhasználónk, akkor a megszokott felhasználó nevével és jelszavával kell belépnie.
2. Szállítási és számlázási adatok megadása/ellenőrzése
Sikeres azonosítás után a webáruház automatikusan kéri Öntől adatainak megadását.
3. Visszaigazolás
A vásárlás befejeztével Ön egy e-mail üzenetben kap visszaigazolást megrendelt termékeiről. Ezek után felhívjuk Önt telefonon, hogy pontosítsuk a szállítást vagy személyes átvételt (címellenőrzés, időpontegyeztetés).
Ha mindez megtörtént, Önnek már csak akkor kell fizetnie, mikor a terméket átvette!
Böngészés a termékek között
A webáruházban található termékeket egy könnyen kezelhető katalógusba soroltuk. A lap bal oldalán található katalógus egyes alkategóriáit azok címére kattintva érheti el. Amennyiben a kategória tartalmaz termékeket, akkor rögtön láthatóvá válik egy lista nézet, mely a termékek nevét és árát tartalmazza. A termékek nevére kattintva megtekintheti a termék részletes leírását, illetve a termékről készült képeket, melyek minden esetben illusztrációként szolgálnak. Ha másik kategóriát szeretne megnézni, akkor a felső navigációban található linkek bármelyikére kattintva térhet vissza egy szinttel feljebb a katalógusban.
Amennyiben a böngészés helyett gyorsabban szeretne egy terméket megtalálni, akkor használhatja az oldal keresőjét, mellyel termék nevére, leírására is kereshet!
Az egyes katalógus oldalakon belül kényelmi funkciók fogadják Önt. Az oldalak tartalmát rendezheti terméknév szerint ABC sorrendbe is.
A kosár használata
Ha megtalálta az Önnek megfelelő terméket, akkor a kosárba gombra kattintással teheti azt virtuális bevásárló kosarába. Termékparaméterek szükséges megadása (pl.: méret) esetén egy termékadatlapra navigáljuk és innen tudja kosarába tenni a terméket.
Kosarát a fejlécben lévő "bevásárlókocsi"-ikonra kattintva érheti el.
A kosár tartalmának listázásakor az egyes tételeket külön-külön láthatja. A lista végén a kosárba rakott termékek végösszege látható, mely a bruttó végösszegből áll. Ha valamelyik terméket mégsem kívánja megrendelni, akkor az adott terméket a termék sorában található Törlés gombra kattintva veheti ki a kosárból.
Megrendelés
A kosár tartalmának átnézése után kattintson a MEGRENDELÉS feliratra. Ha korábban már regisztrált és bejelentkezett állapotban van, akkor ellenőriznie kell a Szállítási, Számlázási és Fizetési információkat. Amennyiben nincs bejelentkezve, a Bejelentkezés feliratra kattintva teheti meg. Ha nem kíván belépni vagy regisztrálni az adatok gondos egyeztetése után a RENDELÉS KÜLDÉSE gombra kattintva küldheti el megrendelését, amiről azonnal visszaigazolást kap email üzenetben a regisztrációkor megadott email címére.
A 45/2014-es kormányrendelet a PTK változása miatt új rendelkezéseket írt elo a webáruházakra. Ezeket az eloírásokat mi is teljesítettük. Az új ÁSZF letöltheto a weboldalrol, amelybol most kiemeltük a legfontosabb változásokat:
A kereskedok, vállalkozások, s a fogyasztók figyelmét szeretné felhívni ezúton is a hatóság, hiszen a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzodések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet június 13-án lép hatályba, így pl. az online webáruházak tájékoztatásai eloírásait az új rendelkezéseknek megfeleloen kell megjeleníteni.
A Kormányrendelet az eddig hatályos 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a távollévok között kötött szerzodésekrol) és 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet (az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerzodésekrol ) rendelkezéseit váltja fel, és egyesíti is egyben.
Vannak új, vannak módosult szabályok az online kereskedelem, illetve az üzleten kívüli árusítás (pl. termékbemutatók, utazással egybekötött termékbemutatók) területén, az alábbiakban a fobb rendelkezésekre kívánja felhívni a figyelmet a hatóság.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzodések részletes szabályairól szóló rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerzodésekre kell alkalmazni, vállalkozás-vállalkozás közötti jogviszonyra nem vonatkozik.
Nem vonatkozik a rendelet pl. a szerencsejátékokra, pénzügyi szolgáltatások szerzodésére, ingatlan adásvételére, utazási szerzodésre, üdülési jog vásárlására, ételkiszállításra. Nem minosül üzlethelyiségen kívül kötött szerzodésnek a vásáron, piacon és közterületen végzett értékesíto tevékenység.
Ha a vállalkozás a szerzodéskötést követo kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépo fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. Vagyis a rendelet hatálya alá tartozó vállalkozás, ha muködtet telefonos ügyfélszolgálatot, akkor az csak normál díjas percdíjjal üzemeltetheti.
A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel.
A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerzodés. A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának hallgatólagos elfogadását.
A vállalkozás a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelo használatával köteles megadni a szerzodéskötést megelozo eloírt tájékoztatást olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmu legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség. A rendelet 3. mellékletben található erre mintatájékoztató.
Ha a vállalkozás nem tett eleget a rendeletben eloírt valamennyi járulékos költségre vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének, vagy nem tünteti fel, hogy a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, akkor a fogyasztó nem köteles megfizetni e költségeket. Vita esetén ezen tájékoztatási kötelezettség teljesítésének bizonyítása a vállalkozást terheli.
Ha a távollevok közötti, elektronikus úton kötött szerzodés a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, a vállalkozás egyértelmuen és jól látható módon, közvetlenül a fogyasztó szerzodési nyilatkozatának megtétele elott köteles gondoskodni arról, hogy a fogyasztó a szerzodési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a nyilatkozat megtétele gomb vagy hasonló funkció aktiválásával jár, a gombot vagy a hasonló funkciót könnyen olvasható módon fizetési kötelezettséggel járó megrendelés vagy ennek megfelelo, egyértelmuen megfogalmazott felirattal kell ellátni, amely jelzi, hogy a szerzodési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendo fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a vállalkozás nem tett eleget e bekezdésben foglalt kötelezettségének, a szerzodés semmis. A semmiségre azonban csak a fogyasztó érdekében lehet hivatkozni.
Ha a vállalkozás távollevok közötti szerzodés megkötését telefonon kezdeményezi, a telefonbeszélgetés megkezdésekor tájékoztatni kell a fogyasztót a vállalkozás nevérol, illetve annak a vállalkozásnak a nevérol, akinek a nevében telefonál, valamint arról, hogy a telefonhívás szerzodés megkötésére irányul.
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévok között kötött szerzodés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási (illetve bizonyos esetekben felmondási) jog illeti meg. A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
- termék adásvételére irányuló szerzodés esetében a termék átvételének napjától,
- szolgáltatásnyújtásra irányuló szerzodés esetén a szerzodés megkötésének napjától számított tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja. A rendelet kimondja továbbá, hogy az elállási jogot a szerzodés megkötése és a termék átvételének napja közötti idoszakban is gyakorolhatja a fogyasztó. Ha a vállalkozás az elállási, illetve felmondási joggal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, az elállási határido tizenkét hónappal meghosszabbodik.
A fogyasztók számára segítségül a jogszabály melléklete tartalmaz egy elállási nyilatkozat mintát is, ugyanakkor az elállásra irányuló szándékot nem csak e minta felhasználásával, hanem bármilyen, erre vonatkozó egyértelmu nyilatkozattal jelezheti a fogyasztó. A fogyasztót terheli az elállási nyilatkozat megfelelo határidoben történo benyújtásának igazolása, így továbbra is javasolt az elküldött e-mailek másolatát lementeni, képernyomentés készíteni, vagy a posta úton feladott küldeményt tértivevénnyel feladni.
A vállalkozás haladéktalanul, de legkésobb az elállásról való tudomásszerzésétol számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (pl. postaköltség). Ha azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltéro fuvarozási módot választott, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebbol eredo többletköltségeket.
Termék adásvételére irányuló szerzodés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az ellenszolgáltatás összegét, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a ketto közül a korábbi idopontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésobb az elállás közlésétol számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidoben teljesítettnek minosül, ha a fogyasztó a terméket a határido lejárta elott elküldi. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerzodés megkötésével egyidejuleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak (pl. termékbemutatón vásárolt masszázsfotelt), akkor a vállalkozásnak saját költségén kell visszafuvaroznia a terméket, ha az jellegénél (pl. méreténél) fogva postai küldeményként nem küldheto vissza.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát például:
- olyan termék esetében, mely nem elore legyártott, hanem személyre szabottan a fogyasztónak, megrendelésére készült;
- romlandó termékek esetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követo felbontása után nem küldheto vissza (tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a fogyasztó);
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követoen a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és idoszaki lap tekintetében, az elofizetéses szerzodések kivételével;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerzodés, fuvarozás, személygépjármu-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidos tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerzodés esetében, ha a szerzodésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidot kötöttek ki.
Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerzodéshez vagy a távollevok között kötött szerzodéshez járulékos szerzodés is kapcsolódik, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a járulékos szerzodést is felbontja vagy megszünteti. Vagyis ha a fogyasztó pl. egy termékbemutató keretében hitel felvételével vásárolta meg a készüléket, a készülék vásárlásától való elállása egyben a banki hitelszerzodést is felbontja, illetve megszünteti. A rendelet szerint a vállalkozás köteles errol a hitelt nyújtó pénzintézetet tájékoztatni, az ezen hitelszerzodés felbontásából eredo költségek a fogyasztóra nem terhelhetok. Továbbra is ajánlott azonban a hitelezo bank fogyasztó általi közvetlen értesítése is.
Fontos, hogy az elállási jog a higéniai termékekre nem vonatozik!- azaz csak bontatlan csomagot tudunk visszavenni.
Bovebben itt olvashatja: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasi_hianya.html